Påmelding i 2021 – NB: klarna er NY BETALINGSLØSNING

PÅMELDINGEN STARTER 15. SEPTEMBER HER!

Velkommen til Lutefiskfestivalen 2021 – den 9. utgaven i rekken. Neste år er det 10 års jubileum!

I fjor var det stor usikkerhet knyttet til korona/Covid 19. Vi håper og tror på mer «normale» tilstander når kalenderen viser november i år. Uansett: Alle som melder seg på, skal føle seg hundre prosent trygge på at restaurantene ivaretar myndighetenes smittevernregler. Det er de pålagt.

Stortorvet Gjestgiveri Hamar og Schwenckes vinkjeller har gjennom årene vært trofaste og svært godt besøkte spisesteder under Lutefiskfestivalen. Det er de også i år.

Årets NYHET er LATTER OG LUTEFISK: Kjøkkensjef Geir Arne Strøm på Hotell Victoria Hamar har lang fartstid med lutefisken, og når Hamar teater åpner FESTSALEN og dekker langbord for 100 gjester lørdag 6. november, blir det festivalstemning. Kortere vei mellom latter: HAMARREVYEN – og lutefisk finner du ikke! Trenger du rom, så er valget snublende nær: Hotel Victoria Hamar er det selvfølgelige festivalhotellet.

Vi fortsetter samarbeidet med den italienske restauranten Il Teatro i Strandgaten (det gamle rådhuset). Detaljene kommer vi tilbake til, men der blir det utsøkt tørrfisk fra Værøy servert på italiensk vis – med gode viner til.

Påmelding til Lutefiskfestivalen 2021 starter 15. september og skjer via nettsidene våre. Som GODKJENT PÅMELDING gjelder kun registrert betalt avgift. Deltakeravgiften per person er kr 600,- per pers (samme som i 2019 og 2020).

Vi har valgt å skrote betalingsfunksjonen PayPal til fordel for KLARNA. Ved påmelding skjer følgende:

  • Du fyller ut de skjemaene som kommer opp under menyen «PÅMELDING» på vegne av de andre deltakerne i gruppen. Under «fakturadetaljer» skal skjemaet fylles ute, og under «kommentarer» skrives fullt navn på øvrige deltakere. Den som bestiller/fyller ut og betaler og blir registrert som vår kontaktperson. Framgangsmåten er den samme om du bare melder på en person.
  • Av hensyn til spisestedene er SISTE FRIST FOR AVBESTILLING satt til 25.10.2021. Det innebærer at ETTER denne datoen refunderes ikke påmeldingsavgiften.
  • DERSOM vi – mot formodning – må avlyse festivalen på kort varsel grunnet korona/Covid19, ber vi om forståelse for at Lutefiskfestivalen beholder kr 100,- per deltaker i adm.gebyr (for betaling av påmeldings- og betalingsfunksjoner). Resten vil selvsagt bli refundert.

Ved fullført bestilling og betaling mottar du en ordrebekreftelse per e-post. Dette er din dokumentasjon på reservert plass på rett sted til rett tid. TA MED DEG DENNE!

Avgiften dekker to serveringer av lutefisk/hovedrett per person.  Drikke kommer i tillegg. I tillegg dekker avgiften to kulturinnslag.

Deltakeravgiften fordeles slik: kr 475,- går til restaurant/spisested. Kr 125,- (inkl. mva.) går til Lutefiskfestivalen AS.


2019 © Lutefiskfestivalen - Design og utvikling av Vangen & Plotz