Generell info

«BOBLER OG LUTEFISK - Damenes frihetsaften» har blitt populært! I år med en ny vri! FOTO: Anita Kjeverud
Vi gjentar fjorårets suksess med «lutefisk og matkultur» på Atlungstad brenneri, lørdag 1.11. Foto: Ester Ayerdi.
«Herrenes lutefiskaften» har blitt fast innslag på Lutefiskfestivalen. Tegning: Oddmund Mikkelsen.

Velkommen til Lutefiskfestivalen 2025!

PÅMELDINGEN STARTER 15. SEPTEMBER HER!

Påmelding til Lutefiskfestivalen 2025 starter som alltid 15. september og skjer i hovedsak via nettsidene våre. På noen steder skjer påmeldingen via stedets eget bookingsystem.

Som GODKJENT PÅMELDING gjelder kun registrert betalt avgift. Og som tidligere serveres kun LOINS på Lutefiskfestivalen. 

Vi fortsetter med VIPPS som betalingsform, og det er bare å følge instruksjonen. 

  • Du fyller ut de skjemaene som kommer opp under menyen «PÅMELDING» på vegne av de andre deltakerne i gruppen. Under «fakturadetaljer» skal skjemaet fylles ut, og NB: Under «kommentarer» skrives fullt navn på øvrige deltakere. Den som bestiller/fyller ut og betaler og blir registrert som vår kontaktperson. Framgangsmåten er den samme om du bare melder på en person.
  • Av hensyn til spisestedene er SISTE FRIST FOR AVBESTILLING satt til 20.10.2025. Det innebærer at ETTER denne datoen refunderes ikke påmeldingsavgiften.
  • DERSOM vi – mot formodning – må avlyse festivalen på kort varsel grunnet uforutsette ting/force majeure, ber vi om forståelse for at Lutefiskfestivalen beholder kr 100,- per deltaker i adm.gebyr (for betaling av påmeldings- og betalingsfunksjoner). Resten vil selvsagt bli refundert.

Ved fullført bestilling og betaling mottar du en ordrebekreftelse per e-post. Dette er din dokumentasjon på reservert plass, på rett sted til rett tid. TA MED DEG DENNE! Avgiften dekker servering av lutefisk/hovedrett per person. Kostnader til eget drikke kommer i tillegg. I tillegg dekker avgiften kulturinnslag.