Generell info

Fra fjorårets nyhet: «BOBLER OG LUTEFISK» i Bykjelleren på Stallgården. Selvfølgelig blir det en ny «Damenes frihetsaften» i år! FOTO: Anita Kjeverud
Vi gjentar fjorårets suksess med «lutefisk og matkultur» på Atlungstad brenneri, lørdag 4.11. Foto: Ester Ayerdi.
ÅRETS NYHET: «Herrenes lutefiskaften» i Bykjelleren på Stallgården, torsdag 2.11. Tegning: Oddmund Mikkelsen.

Velkommen til Lutefiskfestivalen 2024!

PÅMELDINGEN STARTER 15. SEPTEMBER HER!

Påmelding til Lutefiskfestivalen 2024 starter som alltid 15. september og skjer i hovedsak via nettsidene våre. På noen steder skjer påmeldingen via stedets eget bookingsystem.

Som GODKJENT PÅMELDING gjelder kun registrert betalt avgift. På grunn av til dels betydelig økning i råvareprisen på lutefisk, må deltakeravgiften i år økes fra 650,- til 675,- per person.  Og som tidligere serveres kun LOINS på Lutefiskfestivalen. Skal du bestille lutefisk på restaurant ellers i år, må du betale kr. 650,- per kuvert – for vanlig sidestykker (med ben)

I år endrer vi betalingsform til VIPPS, og det er bare å følge instruksjonen. 

  • Du fyller ut de skjemaene som kommer opp under menyen «PÅMELDING» på vegne av de andre deltakerne i gruppen. Under «fakturadetaljer» skal skjemaet fylles ut, og NB: Under «kommentarer» skrives fullt navn på øvrige deltakere. Den som bestiller/fyller ut og betaler og blir registrert som vår kontaktperson. Framgangsmåten er den samme om du bare melder på en person.
  • Av hensyn til spisestedene er SISTE FRIST FOR AVBESTILLING satt til 23.10.2024. Det innebærer at ETTER denne datoen refunderes ikke påmeldingsavgiften.
  • DERSOM vi – mot formodning – må avlyse festivalen på kort varsel grunnet uforutsette ting/force majeure, ber vi om forståelse for at Lutefiskfestivalen beholder kr 100,- per deltaker i adm.gebyr (for betaling av påmeldings- og betalingsfunksjoner). Resten vil selvsagt bli refundert.

Ved fullført bestilling og betaling mottar du en ordrebekreftelse per e-post. Dette er din dokumentasjon på reservert plass, på rett sted til rett tid. TA MED DEG DENNE! Avgiften dekker servering av lutefisk/hovedrett per person. Kostnader til eget drikke kommer i tillegg. I tillegg dekker avgiften kulturinnslag. Deltakeravgiften fordeles slik: kr 525,- går til restaurant/spisested. Kr 125,- (inkl. mva.) går til Lutefiskfestivalen AS.