Påmelding i 2023

PÅMELDINGEN STARTET 15. SEPTEMBER HER!

Velkommen til Lutefiskfestivalen 2023!

Påmelding til Lutefiskfestivalen 2023 startet 15. september og skjer via nettsidene våre. Som GODKJENT PÅMELDING gjelder kun registrert betalt avgift. Deltakeravgiften per person er kr 650,- per pers, samme pris som i 2022.  Og som i 2022 serveres kun LOINS på Lutefiskfestivalen. Skal du bestille lutefisk på restaurant ellers i år, må du betale kr. 625,- per kuvert – for vanlig sidestykker.

Ved påmelding via Klarna skjer følgende:

  • Du fyller ut de skjemaene som kommer opp under menyen «PÅMELDING» på vegne av de andre deltakerne i gruppen. Under «fakturadetaljer» skal skjemaet fylles ut, og NB: Under «kommentarer» skrives fullt navn på øvrige deltakere. Den som bestiller/fyller ut og betaler og blir registrert som vår kontaktperson. Framgangsmåten er den samme om du bare melder på en person.
  • Av hensyn til spisestedene er SISTE FRIST FOR AVBESTILLING satt til 23.10.2023. Det innebærer at ETTER denne datoen refunderes ikke påmeldingsavgiften.
  • DERSOM vi – mot formodning – må avlyse festivalen på kort varsel grunnet uforutsette ting/force majeure, ber vi om forståelse for at Lutefiskfestivalen beholder kr 100,- per deltaker i adm.gebyr (for betaling av påmeldings- og betalingsfunksjoner). Resten vil selvsagt bli refundert.

Ved fullført bestilling og betaling mottar du en ordrebekreftelse per e-post. Dette er din dokumentasjon på reservert plass, på rett sted til rett tid. TA MED DEG DENNE! Avgiften dekker servering av lutefisk/hovedrett per person.  Drikke kommer i tillegg. I tillegg dekker avgiften kulturinnslag. Deltakeravgiften fordeles slik: kr 525,- går til restaurant/spisested. Kr 125,- (inkl. mva.) går til Lutefiskfestivalen AS.

 


2019 © Lutefiskfestivalen - Drift og utvikling av Agreed AS